Χαιρετώ και εξηγούμαι
Σαν νεογέννητο μωρό που είδε για πρώτη φορα το φώς τούτου του κόσμου, νοιώθω αμήχανα κάνοντας τις πρώτες μου σκέψεις για το τι μπορώ να καταφέρω, να κερδίσω, να χάσω ή και να ανακαλύψω μέσα απο την εξωτερίκευση σκέψεων - - - - - - μπλα, μπλα,μπλα.
Μα τι μαλάκας που είμαι , κάθομαι εδώ και μισή ώρα μπροστά απο την οθόνη προσπαθώντας να γεμίσω το πρώτο μου κείμενο με ευκολοέπεπτες προτάσεις και όμορφες λέξεις για να λέω τι ωραία που γράφω στο blog μου. Πρώτο λάθος... πιστέψε με έχω κάνει πολλά απο αυτά. Για να εξηγούμαστε, αφορμή για την δημιουργία αυτού του blog είναι οτι είμαι μόνος μου σε ενα internet cafe στην Ξάνθη γιατί μόλις σήμερα παρουσιάστηκα στην μονάδα με δεύτερη μετάθεση και χωρίς να έχω γνωριστεί ακόμη με τα παιδιά βγήκα μόνος μου. Τα αίτια όμως... 'Οπως οι περισσότεροι που έχουν blog μαζί και εγώ ήρθε η ώρα να εκφράσω τις σκέψεις μου και να καταθέσω τις απόψεις μου σε ένα ευρύτερο πλήθος ανθρώπων που το πιο πιθανό είναι να μην συναντήσω ποτέ. Αυτό μάλλον δείχνει ότι έχω πολλά να πώ, ποιός θέλει να τα ακούσει είναι μάλλον το θέμα. Τελοσπάντων, ευχαριστώ το φίλο μου και συγκατοικό μου για 4.5 χρόνια Μπάμπη (desa) γιατί έχοντας πάνω-κάτω τα ίδια προβλήματα και ανησυχίες με εμένα με προέτρεψε για την δημιουργία αυτου του blog έχοντας κάνει το ίδιο εδώ και 3 μήνες. Μου είπε θα νοιώσω καλύτερα...
Time will tell my good friend xaralampos.

Υ.Γ Δεν πρέπει να φαίνομαι και ενδιαφέρων τύπος για πρώτο post θαρρώ.
Τεσπα, Τεσπα, Τεσπα, εις το επανειδην.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου anemmano συγχαρητήρια για την δημιουργία αυτού του blog. Για πρώτο post εγώ το βρίσκω καταπληκτικό. Εύχομαι να περάσεις καλά στην Ξάνθη.

Ανώνυμος είπε...

Με συγκίνηση παρατηρώ την εξωτερίκευση σκέψεων και συναισθημάτων του καλού μου φίλου Αντώνη. Καλή περιπλάνηση στη blogoσφαιρα φίλτατε!

+poulia είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΑΝΤΩΝΗ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ. ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΚΟΝΤΑ, ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ, ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΒΕΒΑΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΕΧΕΙ ΜΟΛΙΣ 50 ΧΜ ΑΠΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ "ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ!"

desa είπε...

Παληκάρι με γεια το μπλογκ σε. Να γράφεις πάντα ευχάριστα νέα σου. Μη σε ανησυχεί πόσοι θα σε διαβάζουνε στην αρχή. Εσύ απλά γράφε αυτό που αισθάνεσαι. Μπορείς για αρχή να διαβάζεις και να αφήνεις σχόλια στα μπλογκ που φιλοξενώ εγώ. Θα δεις ότι και τα παιδιά αυτά μετά θα αφήνουν σχόλιο και στο δικό σε.

desa είπε...

Δουλεύουμε και οι 2 στη Θεσσνίκη. Άσχετα αν μένουμε μαζί ή όχι. Τι τα κάνουμε τα λεφτά? Αλκοόλ. Έκλυτος βίος. Κάθε βράδυ έξω, αλκοόλ, γυναίκες, ξενύχτια, κρεπάλες. Μετά ξύπνησα. 'Αντε τέλειωνε να δούμε αν μπορεί να γίνει. Ένας φιλόσοφος έλεγε : να βλέπεις τον κόσμο γύρω σου και να αναρωτιέσε γιατί, να ονειρεύεσαι και να λες γιατί όχι!

desa είπε...

Και λέω αυτό το ladoundi κάτι μου θυμίζει, κάτι μου λέει, ποιος διάολος είναι. Τώρα το αποκωδικοποίησα. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΑΖΑΡΕΕΕ!!!!!!
Omerta.

desa είπε...

Ένα καράβι παλιό σαπιοκάραβο με κάτι ναύτες τρελούς πειρατές...
Αργώ λίγο άλλα παίρνω μπροστά. Κατάλαβα και τον αλκαρανα. Γεια σου Αλέξη, με θυμάσαι? Μπααα, σιγά μη με θυμάσαι. Ο Μπάμπης είμαι ρε, ο συγκάτοικος του Αντώνη

anemmano είπε...

Αφου το είπα ρε Μπάμπη οτι είμαι τσαπατσούλης, θα βελτιωθώ though. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια παιδιά, κάθε αρχή και σε καλό λένε. Όσο για το σχόλιο σου Μπάμπη νομίζω οτι μέχρι τα 30 η μόνη μας σκέψη πρέπει να είναι πως θα περάσουμε απίστευτα καλά την κάθε μέρα, Carpe diem σε μετάφραση "Άδραξε τημ μέρα". Αρκετές σκοτούρες και προβληματισμούς είχαμε μέχρι τώρα και θα έχουμε για όλη μας την ζωή. Βέβαια όλα αρχίζουν απο μια δουλειά και μια παγωμένη μπύρα...

foteinoula είπε...

ωραίος, ωραίος και μια χαρά ενδιαφέρων φαίνεσαι!!! τι νέα απ' την Ξάνθη? φοβερή πολή! τυχερός που μπορείς να περιπλανιέσαι εκεί!