Αλλά τι να κάνω ο καημένος ο φαντάρος που βρίσκομαι στην Ξάνθη, που είναι και γαμώ τις πόλεις, που το μυαλό μου τριγυρνάει στα σοκάκια της παλιάς πόλης και στα διαφορετικού στυλ (στά'ι'λ για τους... Λάζαρε σίγουρα κατάλαβες) μαγαζιά ανα γωνιά της Ξάνθης, είχε και γιορτές τοπικού χαρακτήρα για μια εβδομάδα, το δευτερο πιο μεγάλο event της πόλης μετα το καρναβάλι. Σε 7 ημέρες πρόλαβα να πάω σε συναυλία του Goran Bregovic, Φίλλιπου Πλιάτσικα, Βασίλη Καζούλη, να χάσω λόγω βροχής Ρασούλη και Παπάζογλου και να ποτίσει το δέρμα μου με την μυρωδία της τσίκνας, της αρχέγονης ελληνικής ψησταρο-ιστοριας ---- Θα το συνεχίσω άλλη φορά. Μέχρι και στο blog τσαπατσούλης είμαι, είχα πει θέλω να γράψω πολλά... (ναι καλά), ελπίζω να τα καταφέρω. Την επόμενη φορα θα είμαι πιο ενδιαφέρων, και αυτο είναι δέσμευση (οκ σταματάω...). Υποτίθεται οτι τώρα πρέπει να πατήσω "ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΩΡΑ", και μετα ''Προβολή Ιστολογίου'' για να δω την παπαριά που έγραψα. Μα γιατί δεν μπορώ να σταματήσω να γράφω; είναι μήπως μια κρυφή δύναμη του blog; και το είχε πει το ram, μετα το blog δεν έχει stop. Και τώρα μια ερώτηση, καλύτερος άνθρωπος (λιγο γενικόλογο και ασαφής) είναι αυτός που γνωρίζει το σωστό και το λάθος σε μια κατάσταση αλλα επιλέγει να πράξει το λάθος λόγω εγωισμού πουχου Η αυτός που πράτει το λάθος γιατί ο χαρακτήρας σου τον κάνει να νομίζει οτι έπραξε το σωστό; Τείνω τώρα τελευταία στην πρώτη κατηγορία και θα ήθελα να μάθω αν η βλακεία μου είναι μεγαλύτερη απο τον βλάκα; Ελπίζω να καταλάβατε. 3 ( ) ( μιλάω σε εισαγώγικα) ( για αυτο το κείμενο) (μέχρι στιγμής) (δεν ξέρω ποτε θα σταματήσω να γράφω) (πρέπει να είναι σπαστικό) (εεε) (;;;). Αετό πετάω... Άντε γειά, Αντε γειά.

11 σχόλια:

desa είπε...

Καλά ρε, τα προηγούμενα σχόλια τα άφησες έτσι? Ντροπή. Δε μπορώ να φανταστώ τι έχεις στο μυαλό σου. Αύριο θα σε πάρω τηλέφωνο.

anemmano είπε...

The answer will be found in the eight comment of my first post.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ φίλε μου anemmano στην Ξάνθη είναι καλύτερα αυτή την εποχή παρά στο καρναβάλι!!! Έχω παρεβρεθεί και εγώ σε τούτη τη διοργάνωση της παλαιάς πόλης και πέρασα καταπληκτικά.
Σε απάντηση στην ερώτηση που έθεσες πιστεύω οτι αν νομίζεις οτι εσύ έχεις πράξει το σωστό και το θεωρείς σωστή απόφαση, τότε, για εσένα και μόνο εσένα είναι απολύτως σωστό και για όλους τους άλλους είναι αμφίρροπο. Το αν είσαι ανόητος ή όχι, το κρίνουν οι άλλοι για εσένα και όχι εσύ για τον εαυτό σου.
153 ΚΣ

Ανώνυμος είπε...

Επειδή μόλις τώρα διάβασα τα σχόλια του προηγούμενου post θέλω να δώσω τα χαιρετήσματα μου στον φίλο μου Μπάμπη και να του πω ότι δεν τον ξέχασα!!!hi Μπάμπη

anemmano είπε...

Exo tsatistei apisteuta!!! den mporw na allaksw se ellhnika gamw to kerato mou. Tespa, to thema einai oti den to thewrw swsth apofash epeidh kserw oti epraksa lathos. Anaferomai se apofaseis pou prokeitai na parw kai oxi se kati pou egine sto parelthon. Pou kai na kanw auto pou exo sto mualo mou praksh... Eimaste stis 153 re thirio? Prin 10 meres hmoun stis 154. Nai einai alitheia, o xronos kulaei polu ma poooooollllyyyy grhhhhhgooooraaa ston straaatooo.

+poulia είπε...

Η ΓΙΟΡΤΗ ΠΑΛΙΑΣ ΠΟΛΗΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΛΑΓΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ.
ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ. ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ? ΓΙΑ ΣΕΝΑ? ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ? ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ? ΟΕΟ?
ΛΥΣΗ 1: ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, Η 1Η ΣΚΕΨΗ, ΚΑΠΟΙΟΙ, ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ
ΛΥΣΗ 2: ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΙΑ Ή ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΛΥΣΗ 3: ΤΟ ΡΙΧΝΕΙΣ ΚΟΡΩΝΑ- ΓΡΑΜΜΑΤΑ(ΔΕΝ ΕΝΔΕΙΚΝΕΙΤΑΙ) ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΣΟΥ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΛΑΘΟΣ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ

anemmano είπε...

Κάπου διάβασα οτι πριν να πάρεις μια σημαντική απόφαση πρέπει να κοιμηθείς λίγες ώρες ώστε τα δεδομένα να επεξεργαστούν στο υποσυνείδητο και όταν ξυπνήσεις η απόφαση που θα πάρεις θα είναι η σωστή. Σημαντική πολύ δεν είναι, απόφαση δύσκολα, μάλλον τρόπος συμπεριφοράς. Επιλέγω την Λύση 3 γιατί η φράση γαμώ την τύχη μου μου ταιριάζει θαρρώ. Οχού πολύ βαρύ έγινε το blog, θα αρχίσω να γράφω για πιο χαρωπά πράματα.

Ανώνυμος είπε...

Αχ καλέ να 'μαι κι εγώ να αλαφρύνω λίγο την κουβέντα. Γειά σου Μπάμπη αρχηγέ, εξουσιαστή του κολυμβητηρίου! Με χαρά και φιλική διάθεση διαπιστώνω πως είστε όλοι τα ίδια χαϊβάνια όπως σας άφησα τελευταία φορά. Όμοιος ομοίω αεί πελάζει. Όσο για τη συμπεριφορά Αντώνη, δεν έχεις να σκεφτείς πολλά πράγματα, είναι απλό: ΚΛΑΪΝ. Μπάμπη όταν θα έχω περισσότερο χρόνο θα χαζέψω το ιστολόγιό σου ή όπως τα λέτε αυτά εσείς οι bloggers (μουαχαχαχα). Προς το παρόν το να είμαι ψήστης σε fast food δε μου αφήνει πολύ χρόνο για περαιτέρω κάψιμο...

desa είπε...

Αχ, καλέ ο Λάζαρος, αχ τι gay!

vziou είπε...

Το 'κανα κι εγώ το blog μου να δω αν ισχύει το αν ξεκινήσεις δε σταματάς. Κατά τ' άλλα Μπάμπη ευχαριστώ για την φιλοφρόνηση. Νιώθω σαν το σπίτι μου τώρα.

foteinoula είπε...

γράφε γράφε, έτσι είναι αυτα :-) πάντως κοίτα, καλύτερος άνθρωπος είναι αυτός που κάνει το λάθος και μετά λέει, ε λάθος ήταν, δε θα το κάνουμε και θέμα... κί ύστερα πάει για ποτάκια. :-)